elinallvinn.blogg.se

neeeeeeeeeeeeeeeej

Kategori: Allmänt

sista semesterdagen idag och jag har sån grov ångest att jag tröstätit en massa hela dagen och nu vill gå i ide tills nästa sommar. Första veckan av semestern tog jag det lugnt, födelsedagar så blev lite firande och en massa packade till spanien med min älskling. Hade ett par väldigt bra dagar på mallis. Saknar det som fan! När vi kom hem blev det firande av andreas. Hade beställt en AIK tårta, den blickan han fick när han såg den är oslagbar. Jag såg hur glad han blev över den. Resten av dagarna har jag bara gått runt och haft ångest typ. Jag vill inte tillbaka till verkligheten, vill inte tillbaka till jobbet, har varit så skönt och framförallt välbehövligt med 3 veckors semester bortsätt att jag sett mina kollegor och bilen här och sagt en mening eller två till dom ;). Veckorna gick alldeles för fort och nu är det jävligt långt kvar tills nästa års semester börjar igen. Tror hösten snart är på ingång också, var på kyrkogården häromdagen och det låg riktigt mycket löv vid alla gravar.. Men på ett sätt är det ganska skönt att det blir höst faktiskt... Nu ska jag återgå till mitt tröstätande och kolla på film!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: