elinallvinn.blogg.se

inte en dag har gått utan att jag tänkte på...

Kategori: Allmänt

Det går ett tag mellan varje skrivning. Men jag jobbar för det mesta, annars är man så trött så man orkar inte göra så mycket. Hunnit vara sjuk också, andreas kände sig lite krasslig idag så hoppas verkligen jag slipper få något nu igen. Igår fick vi ett ryck och rev ner kattställningen för att bygga om den på ett annat sätt. När jag och alex byggde den tog det närmare 3 timmar. hahah! Sen la vi oss och kollade på film, myys! Nu har jag städat lite och tvättat och ska snart gå mot kvällspasset på jobbet.. känner inte alls för och jobba men det är väl bara köra. Imorgon är en kort dag sen ledig på fredag! längtar så mycket. Nu måste jag fixa iordning något snabbt och äta innan jag ska gå. pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: