elinallvinn.blogg.se

cola

Kategori: Allmänt

skulle aldrig klara mig utan cola. det bästa som finnst tror jag.
 
Gick och hämtade min prinsessa på dagis förrut, dock verkade hon inte så intresserad utav att jag kom utan mer av gubben som ramlat oh av ambulansen som kom. Hela dagiset stod och glodde så jag fick snällt vänta en stund. Tog med mig henne i vagnen och promenade mot bussen för att möta alexandra. Vidare mot rusta för lite shopping, lite och lite. ganska mycket haha! Gick runt där ganska länge och hade girltalk. Sen kom mats och hämtade upp henne och vi tog en promenad till farmor sen hämtade pappa upp oss. Åkte och köpte massa fredagsmys, ska även se om jag kan hitta den nyaste johan falk. kankse drar till min älskling senare ikväll! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: