elinallvinn.blogg.se

jobbskadad deluxe

Kategori:

jag älskar att kroppen är inställd på att jag ska upp och jobba så när man är ledig vaknar man as tidigt.
i förrigår kom jessie och hämtade upp mig så tog vi en promenad i valla, tog även svängen förbi landeryd och lilla aska. avslutade kvällen i johannelund med lite mat innan det var dags att säga hejdå för denna gång. Dröjer dock inte så länge tills nästa gång. Blev avsläppt hos andreas, va hos honom ensam en stund innan han kom hem. Kollade på film och massa mys. Somnade sent så var lite jobbigt att gå upp för att börja 07 dagen efter. Igår var det dags för ännu ett jobbpass, skönt att jag jobbade inne ty hela dagen så slapp ja regnet. Nu är jag iallafall med pappa en stund på jobbet och fördriver tiden.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: