elinallvinn.blogg.se

godmorgon!

Kategori: Allmänt

Gick hemifrån tidigt igår morse, eller mötte upp alex så fick jag skjuts till statiol i ryd sen tog jag en promenad nästan ända hem. hade ringt min lillebror och bad han cykla och möta mig.. men jag gick och gick utan att se någon, men tillslut när jag är nästan längst ner i g-backen så kommer han haha! Dagen spenderades alltså i skäggetorp hela dagen igår, fick god mat hos farmor, passade på och städa av lite åt henne medans hon var iväg och handlade. Lite kaos följde också dagen, men sen vid 10 tog jag bussen hem. Träffade på kamil på bussen så snackade lite. kom hem, gick och la mig typ direkt och kollade på film med andreas innan jag somnade. Nu är jag iallafall vaken, böddat rent i sängen och tänkte snart ta mig en dusch innan jag försöker väcka alexandra för äventyr idag! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: