elinallvinn.blogg.se

20130129

Kategori: Allmänt

umgåtts med farmor hela dagen, varit iväg och handlat lite. skönt och spendera lite egentid med henne  nu ska jag snart gå mot dagis och hämta upp wilma och sen vi iväg med pappa en sväng. Kvällen består utav packning och gå igenom lite. Har packat nästan 20 kartonger, och jag vet inte ens vad jag packat knappt + att allt inte ens är nerpackat. Blir spännande när jag ska packa upp allting! Försöker även få andreas till att åka till ikea för och köpa belysning så får se om jag lyckas med det eller inte. 
 
Hela kvällen igår packade jag,och var iväg och handlade lite nödvändigt vi behöver tills vi flyttar. Var även på ikea med andreas och köpte diverse saker. Tror det kommer bli väldigt väldigt fint när man kommit iordning och köpt det man behöver (: ne nu ska jag klä på mig och gå bort mot wilma. P&K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: